Мектепішілік бақылау

І. НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ЖӘНЕ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау формасы/ әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқару шылық шешім

Екінші бақылау

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар мазмұнының үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкестігі.

КТЖ да үлгілік оқу бағдарламасы талаптарының сақталуын қамтамсыз ету (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығы)

КТЖ және Үлгілік оқу бағдарламасы

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Тамыз

ИмангалиеваА.С. Гиниятова А.М.

ӘК

   

Оқу жұмыс жоспарының Үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі

Оқу жұмыс жоспарынының үлгілік оқу жоспарына сәйкестігін анықтау(ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы)

Оқу жұмыс жоспары

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Тамыз

Имангалиева А.С.

ПК

   

Білім алушылардың жеке іс-қағаздарының жағдайы

Құжаттардың талапқа сай толтырылуын қамтамсыз ету.

Құжаттама

Фронталды

Персоналды бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Қыркүйек

Имангалиева А.С.

ДЖК

   

Электронды журналдың толтырылу жағдайы

Журналдың дер кезінде дұрыс толтырылуын,электронды журналды толтыру талаптарына сәйкестігін, бағалардың қойылуын анықтау.

Электронды журнал

Фронталды

Персоналды бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Тоқсан сайын

Имангалиева А.С.

ДЖК

   

Жаппай оқумен қамтылу жағдайы

ҰБДҚ-на оқушылардың тіркелуін бақылау

ҰБДҚ қоры

Фронталды

Кешенді-жалпылау

шы бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Қыркүйек

Қаңтар

Имангалиева А.С.

ДЖК

   

Педагогтерді аттестаттаудың тиімділігі

Педагогтарды аттестаттауды уақтылы және нәтижелі болу үшін құжаттарының дайындық деңгейін анықтау.

Педагогтар құжаттамасы (білім сапасы)

Тақырыптық

Персоналды бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Қыркүйек Қаңтар

Гиниятова А.М.

ӘК

   

Тәлімгерлік жүйесі қызметінің тиімділігі

Тәлімгерлік жоспарының қойылған мақсатқа сәйкестігі мен мерзімінде жүзеге асырылуын анықтау.

Тәлімгерлік жоспар

Тақырыптық

Кешенді-жалпылау

шы бақылау / Құжаттар

мен танысу

Тамыз

Гиниятова А.М.

ӘК

   

Мемлекеттік тілде іс-қағаздардың жүргізілуі

Қазақстан Республикасындағы 1997 жылғы 11 шілдедегі №151-І « ҚР Тіл туралы» Заңына сәйкес құжаттамалардың мемлекеттік тілде жүргізілуін қамтамсыз ету.

Құжаттамалар

Тақырыптық

Кешенді-жалпылау

шы бақылау / Құжаттар

мен танысу

Тоқсан сайын

Имангалиева А.С.

ДЖК

   

Мектеп асханасында тамақтануды ұйымдастырудың жағдайы

Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың орындалуын қамтамасыз ету.

Асхана, ас мәзірі

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Асхана құжаттарын тексеру, ата-аналар мен оқушылар арасында сауалнама жүргізіу

Ай сайын

Ихсанова Б.Ж.

ДЖК

   

Ата-аналар жиналысының, педагогикалық және ғылыми-әдістемелік кеңестің отырыстарының жүргізілуі

Хаттамалар мен бұйрықтардың талапқа сай толтыруын қамтамсыз ету.

Хаттамалар , бұйрықтар

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Желтоқсан

Мамыр

Имангалиева А.С.

Гиниятова А.М. Ихсанова Б.Ж.

ДЖК

   

Қауіпсіздік техникасы бойынша мектеп жұмыскерлеріне кіріспе нұсқау беру

ҚТ бойынша журналдардың дұрыс және уақтылы ресімделуін анықтау.

Нұсқаулық журнал

Тақырыптық

Кешенді-жалпылаушы бақылау / ҚТ құжаттарын тексеру

Қыркүйек

Ихсанова Б.Ж. Арыстанов С.Қ.

ДЖК

   

Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау

Қалыптастырушы және жиынтық бағалаулардың жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау.

Электронды журнал, БЖБ және ТЖБ кестесі

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы бақылау /

Тоқсан сайын

Имангалиева А.С.

ДЖК

   

Білім алушылардың қорытынды аттестаттауын өткізу

Мемлекеттік емтихандарды өткізу кестесінің сақталуы

Құжаттар

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Сәуір

Имангалиева А.С.

ДЖК

   

Алфавиттік кітапты жүргізу талаптарының орындалыуы

Білім алушылардың есепке алу кітабын толтыруда ықтимал қателіктер туралы ескерту. толтырылуы) қадағалау

Алфавиттік кітап

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Тоқсан сайын

Имангалиева А.С.

ДЖК

   

Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің берілуі

Оқушылардың әлеуметтік мәртебесін ескере отырып, оқулықтармен қамтамасыз етілу деңгейін анықтау.

Оқулық қоры

Тақырыптық

Кешенді-жалпылаушы бақылау / оқулықтар қорымен және оларды

оқушылар арасында ашық түрде тарату жұмыстарымен танысу

Желтоқсан

Кітапханашы, әлеуметтік педагог

ДЖК

   

ІІ. ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ

Мақсаты: мектептегі педагогикалық процестің қызмет етуі мен дамуының мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес келуіне қол жеткізу, оқушылардың жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, білім алу мүмкіндіктерін, денсаулық жағдайын ескере отырып, білім беру процесін одан әрі жетілдіру.

Оқу процесінің бақылау обьектілері:

- оқу бағдарламаларын орындау,

- оқушылардың білім деңгейі мен дағдылары,

- мұғалім жұмысының өнімділігі,

- дарынды оқушылармен жеке жұмыс,

- сыныптан тыс сабақ жұмысының сапасы,

- орқушылардың өзіндік таным әдістерінің дағдылары.

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау формасы/ әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқару шылық шешім

Екінші бақылау

1

«О» білім кесіндісін жүргізу

Каникул кезеңінен кейінгі білім деңгейін анықтау

Негізгі пәндер бойынша білім деңгейі анықталады

фронтальды

Кешендік-жалпылама бақылау

Қыркүйек

Оқу бөлімі

ДЖК

   

2

Өткен тоқсандағы жеке пәндер бойынша білімнің әкімшілік кесіндісі

Оқушылардың оқу жетістіктерін анықтау

Әр пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейі

Тақырыптық

Кешендік-жалпылама бақылау

Әр тоқсан соңында

Оқу бөлімі

ДЖК

   

16

Тоқсан бойынша білім сапасының нәтижесі

Білім сапасы нәтижесінің мониторингі

1-тоқсандағы білім сапасы

Тақырыптық

талдау

қараша

Имангалиева А.С.

ПК

   

17

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау қорытындысы

Оқудағы кедергілерді диагностикалау, олқылықтарды анықтау.

Оқушылардың ТЖБ,БЖБ жұмыстары (БЖБ,ТЖБ талдаулары)

Тақырыптық

талдау

қараша

Имангалиева А.С.

ӘК

   

20

Оқушыларының тоқсандық қорытынды бойынша білім деңгейі

Оқушылардың оқу жетістіктерінің монитрингін жүргізу

БЖБ,ТЖБ әкімшілік кесінді қорытындылары

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы / бақылау, оқушы жұмыстарын зерделеу

желтоқсан

Имангалиева А С

Әдістемелік отырысы

   

21

7 сыныптардың бейімделу кезеңінде жаңа тақырыптарды меңгерудегі қиындықтарды анықтау

Оқушылардың бейімделудегі кедергілерді анықтау және шешімін іздеу

1-тоқсан қорытындысы және оқу әрекеттері

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы / сабақтарды бақылау

желтоқсан

Мектеп әкімшілігі

Әдістемелік отырысы

   

26

Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытылуы жағдайын зерделеу (7-9 сыныптар)

Оқушылардың танымдық дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту әдісін зерделеу

7-9 сыныптар, қазақ тілі және пән мұғалімдері, ҚМЖ

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау

қаңтар

Директордың орынбасарлары

ДЖК

   

27

7-9 сыныптарда тарих пәнінің берілу жағдайын зерделеу

Оқушылардың тарихи ойлау дағдыларының деңгейін анықтау, әдістерді зерделеу

7-9 сыныптардағы тарих сабағы, ҚМЖ

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/

ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау

қаңтар

Директордың орынбасарлары

ДЖК

   

28

7-9 сыныптарда математика пәнін жүргізудің сапалық деңгейі

Оқушылардың математикалық сауаттылық деңгейлері мен мұғалімдердің пәндік құзыреттілігі деңгейін анықтау

7-9 сыныптардағы математика сабағы,, пән мұғалімдері, ҚМЖ

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау, тестілеу

қаңтар

Директордың орынбасарлары

ДЖК

   

29

7-сыныптарда химия, физика пәндерінің

берілу жағдайы

Оқушылардың танымдық деңгейлері мен функционалдық дағдыларының деңгейін анықтау, әдістерді зерделеу

7-сыныптардағы химия, физика сабақтары, ҚМЖ

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы бақылау

ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау

қаңтар

Директордың орынбасарлары

Әдістемелік отырысы

   

30

Биология пәнінен зертханалық жұмыстарында 7-9 сынып

оқушыларының ізденіс қабілеттерін арттыру

Оқушылардың тәжірибелік жұмыстарды жасау дағдыларын анықтау

7-9-сыныптардағы биология сабағы, зертханалық жұмыстар.

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақтарды бақылау

қаңтар

Имангалиева А.С.

Әдістемелік отырысы

   

32

ЖМБ пәндерінің ағылшын тілінде берілу жағдайы

ЖМБ пәндерін ағылшын тілінде жүргізілу талаптарының орындалуы

8 сыныптардағы биология, информатика

фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақтарды бақылау

қаңтар

Имангалиева А.С.

Әдістемелік отырысы

   

34

Ағылшын тілі оқытуда 7-9 сынып оқушыларының сөйлеу

дағдыларын қалыптастыру мақсатында тиімді әдістер мен жаттығуларды пайдалану

Ағылшын тілі пәні мұғалімдерінің пәндік құзыреттілік деңгейі мен АКТ құзыреттіліктерін анықтау, оқушылардың тілдік дағдыларын анықтау

7-9 сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдері, ағылшын тілі сабағы, ҚМЖ

Тақырыптық

Персоналды бақылау/ ҚМЖ талдау, бақылауғ сұқбаттасу

ақпан

Директордың орынбасарлары

Әдістемелік отырысы

   

37

7-11 сыныптарда физика пәнінің оқытылу жағдайын зерделеу

Пән мұғалімінің пәндік құзыреттілігі мен әдістемелік құзыреттілік деңгейін диагностикалау

7-11сыныптағы пән мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ

Тақырыптық

Персоналдды бақылау/ тестілеу, бақылау

ақпан

Директордың орынбасарлары

Әдістемелік отырысы

   

38

10-11 сыныптарда бейіндік пәндер бойынша оқушыларды оқыту сапасы

Оқушылардың оқу дағдыларының деңгейі мен бейіндік бағдарын анықтау

10-11 сыныптардағы бейіндік сабақтар

Тақырыптық

Персоналды бақылау/ сұқбаттасу, тестілеу

наурыз

Директордың орынбасарлары

Әдістемелік отырысы

   

40

10-11 сыныптар математика пәнінің оқытылу сапасы

Пән мұғалімдерінің әдістемелік, және бағалау құзыреттілік деңгейін, оқушылардың математикалық сауаттыолық деңгейін анықтау

10-11 сыныпта сабақ беретін мұғалімдер, сабақ, ҚМЖ

Фронталды

Персоналды бақылау/ҚМЖ ларды қарау, талдау

наурыз

Директордың орынбасарлары

ДЖК

   

41

10-11 сыныптар химия пәнін оқыту жағдайы.

Пән мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктері деңгейі мен оқушылардың зерттеушілік дағдылары деңгейін анықтау

10-11 сынып оқушылары мен. пән мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы/ бақылау кесінділері, сабақтарды бақылау

наурыз

Директордың орынбасарлары

ДЖК

   

42

10-11 сынып оқушыларының биология пәнінен функционалдық

білім деңгейі

Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейлерін анықтау

10-11 сынып оқушылары, сабақ, ҚМЖ

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы/ сабақты бақылау, бақылау жұмыстары

наурыз

Директордың орынбасарлары

Әдістемелік отырысы

   

43

Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытылуын зерделеу (10-11

сыныптар);

Оқушылардың тілді меңгеру деңгейін бағалау

10-11 сыныптар қазақ тілі сабағы

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы/ жазбаша жұмыстар, сабақтарды бақылау

сәуір

Директордың орынбасарлары

Әдістемелік отырысы

   

44

10-11 сыныптарда информатика пәнін оқыту сапасы

Оқушылардың АКТ құзыреттілік деңгейін анықтау

10-11 сыныптар

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы/ сабақтарды бақылау

сәуір

Директордың орынбасарлары

Әдістемелік отырысы

   

46

Робототехника курсының өткізілу деңгейі;

Оқушылардағы шығармашылық, танымдық дағдыларының деңгейін диагностикалау

Курс қатысушылары

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақтарды бақылау, құжаттамаларды зерделеу

сәуір

Директордың орынбасарлары

Әдістемелік отырысы

   

49

Халықаралық зерттеулерге дайындық жұмыстары;

Оқушылардың зерттеу бағыттары, қабілеттері мен зерттеу кезеңдері туралы ақпараттар жинау, мұғалімдердің зерттеушіілік бағытындағы құжаттарын зерделеу

Халықаралық зерттеулер сайысын өткізу ережелері

Тақырыптық

Персоналды бақылау/ құжаттамаларды зерделеу

мамыр

Директордың орынбасарлары

Ғылыми консилиум

   

50

Мұғалімдердің жауапкершілігі мен жұмыс тиімділігіне мониторинг жасау

Оқушылардың оқу нәтижелерінің мониторинг деректерін зерделеу

әдістемелік бірлестіктер жұмысының нәтижесі

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттамаларды зерделеу

мамыр

Мектеп әкімшілігі

ПК

   

51

Оқушылардың таңдау пәндерінің оқытылу сапасы;

Таңдау пәндерінің жүргізілу, оқытылу сапасы мен оқушылардың тиімді оқу дағдыларының деңгейін анықтау

Таңдау пәндері бойынша сабақтар, ҚМЖ, тест қорытындылары

Фронатальды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттамаларды зерделеу

мамыр

Директордың орынбасарлары

Әдістемелік отырысы

   

53

Халықаралық зерттеулерге қатысу дайындығы МОДО

Халықаралық зерттеулерге қатысу дайындығының диагностикасы, МОДО

4, 8-сынып оқушыларының байқау тест қорытындысы

тақырыптық

Сыныптық-жалпылама бақылау

үнемі

Имангалиева А.С.

ДЖК

   

55

«Өмір сүру қауіпсіздігі негіздері», «ЖЖЕ» оқу курстарын жүргізу

«Өмір сүру қауіпсіздігі негіздері», «ЖЖЕ» оқу курстарын жалпы білім беру мазмұны пәндерінде жүргізуді бақылау

1-11-сынып оқушылары

тақырыптық

Кешендік-жалпылама бақылау

үнемі

Ихсанова Б.Ж.

Имангалиева А.С.

ӘК

   

 

III. БІЛІМНІҢ ОЛҚЫЛЫҚТАРЫН ТОЛТЫРУ ЖӘНЕ ТӨМЕН КӨРСЕТКІШТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУ

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқару шылық шешім

Екінші бақылау

3.

Оқушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыру жұмыстарының жағдайы

Оқу сауаттылығын арттыратын тапсырмалардың сапасын анықтау

Гуманитарлық бағыттағы сабақтар, ҚМЖ

Тақырыптық

Бақылау , талдау ҚМЖ зерделеу

қыркүйек

Директордың орынбасарлары

ДЖК

   

5.

Сабақта өздігімен жұмыс жасауды ұйымдастыру үшін саралау тәсілін қолдану

Саралау арқылы оқушы біліміндегі ақауларды дер кезінде жою

Өздігіімен жұмыс түрлдері 7-11 сынып оқушылары

Тақырыптық

Бақылау , талдау

қыркүйек

Директордың орынбасарлары

ДЖК

   

6.

8,9-сыныптардағы функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау

Оқушылардың оқу дағдыларындағы проблемалық бағыттарды айқындау

8,9-сыныптардағы функционалдық сауаттылық деңгейі

Фронталды

Байқау тестерінің монитрингі, нәтижелердің талдауы

Қазан

Желтоқсан

Наурыз, мамыр

Директордың орынбасарлары

Пән мұғалімдері

ДЖК

   

7

ҰБТ-ға дайындық жұмыстарының жай-күйі

Негізгі пәндерден байқау тестердің қорытындысы

11- сынып

тақырыптық

Электронды журнал, талдау

Қазан, қаңтар, мамыр

Имангалиева А.С. пән мұғалімдері

Кесте бойынша

   

8

Өткізілген БЖБ,ТЖБ қорытындылары бойынша талдау жұмыстары

БЖБ,ТЖБ қорытындыларының сапалы талдауын білімдегі олқылықтарды толтыру жұмыстарын жақсартуға қолдану

Пән мұғалімдерінің талдаулары

Тақырыптық

Электронды журнал, талдау

қазан

Имангалиева А.С., пән мұғалімдері

Кестеге сай

   

10

Әр оқу тоқсан/жыл қорытындысы бойынша білім сапасына талдау

Пән мұғалімдерінің тоқсандық қорытынды бойынша бір- «4»,бір-, «3» бар оқушылармен жұмыс тиімділігін анықтау

оқушылардың оқу нәтижелерін талдау

фронталды

талдау

Қараша, желтоқсан, наурыз, маусым

Имангалиева А.С. , пән мұғалімдері

ОІЖО қатысумен жиналыс

   

13

Білім берудің төменгі сапасын көрсететін сыныптармен жұмыс нәтижесі

Білім беру сапасының төмен болу себебін жоюдың жолдарын табу

Білім сапасы, БЖБ,ТЖБ

Тақырыптық

Сауалнама, талдау

Желтоқсан, наурыз

Директордың орынбасарлары,

ДЖК

   

14

Оқушылардың оқу нәтижелері мен оқу әрекеттерінің мониторигі(сыныптар тоқсан қорытындысы бойынша анықталады)

Оқушылардың оқу әрекеттерінің күшті және әлсіз жақтарын диагностикалау, оқу нәтижелерін көрсетуді қамтамасыз ету

Оқу әрекеттері

фронталды

Оқушылардан жүйелі түрде сауалнама алып отыру, оқу тапсырмаларының орындалуын қаадағалау, кері байланыстардың сапасын тексеру

Қаркүйек, желтоқсан, наурыз

Директордың орынбасарлары

ДЖК

   

15

Оқушы біліміндегі ақауларды жою жұмыстарының жай-күйі

Білімдегі ақауларды жою арқылы білім сапасын арттырудың шешімін табу

Мұғалімдердің жұмыс жоспарлары

Тақырыптық

Сауалнама, талдау, бақылау

Қазан, қаңтар, сәуір

Директордың орынбасарлары,

Кестеге сай

   

16

7-11- сынып оқушыларына қиын тақырыптарды меңгеру бойынша жұмыстардың жай-күйі

Қиын тақырыптарды меңгерудегі кедергілерді анықтау

ҚМЖ

Тақырыптық

Сауалнама, талдау, бақылау

Қазан, қаңтар, сәіуір

Имангалиева А.С.

Кестеге сай

   

IV. ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау

нысаны

Бақылау түрі

Бақылау әдісі

Орындау мерзімі

Жауапты

лар

Қарастыра

тын орны

Басқарушылық шешімі

Екінші қайтара бақылау

Ғылыми жетекшінің жұмыс сапасы

Ғылыми конкурстарға дайындық жоспарын іске асыру сапасының уақтылылығын айқындау

Ғылыми жетекшінің жұмыс жоспары

Тақырыптық

Жұмыс жоспарын, аралық зерттеу нәтижелерін талдау, зерттеу күнделігінің толық және уақтылы толтырылуын зерделеу

Сәуір-қазан

Гиниятова А.М.

ДЖО, ӘК отырыстары

 

сәуір, тамыз-қыркүйек

Ғылыми-зерттеу жұмыстарына оқушының даярлығы

Өздік жұмыстарына оқушының даярлығын анықтау

Ғылыми жобалар мен басқа байқауларға қатысушы оқушының жұмысы

Тақырыптық

Оқушының зерттеушілік қызмет жағдайының диагностикасы

Сәуір-қазан

Гиниятова А.М

ОҒҚ отырысы

ОҒҚ қолданыстағы жүйесін құру

тамыз-қыркүйек

Зерттеуді жүргізу жоспарын іске асыру

Зерттеу бойынша жоспардың сапалы және уақытында орындалуын анықтау

Зерттеу жүргізу бойынша жоспарды іске асыру

Тақырыптық

Ғылыми жетекшінің рефлексивті талдауы, ғылыми жобаға қатысушылар мен оқушылар арасындағы сауалнама

Сәуір-мамыр-тамыз-қыркүйек

Гиниятова А.М

ДЖК

Ғылыми жетекшінің

рефлексивті есебі

тамыз - қазан

Ғылыми жұмыстың, жобаның сапасы мен бәсекеге қабілеттілігі

Жақсарту мақсатында жобаларға және зерттеу жұмыстарына қойылатын талаптардың сақталуын қамтамасыз ету

Жоба мазмұны

Тақырыптық

SWOT-талдау, туындайтын қауіптер

Қыркүйек

Гиниятова А.М

Алдын-ала қорғау бойынша комиссия отырысы

 

қазан

Зерттеу өнімінің сапасы

Өнім құндылығын анықтау бойынша жұмыстың талдауы

Зерттеу өнімі (буклет, жадынама, ұсынымдар, шығармашылық жұмыстардың жинақтары, оқу құралдары, сайттар, іс-шараларды әзірлеу, мобильді қосымшалар, карталар және т.б.)

Тақырыптық

Жетекшілермен және қатысушылармен

EduScrum, коучинг

Қыркүйек

Гиниятова А.М

Алдын-ала қорғау бойынша комиссия отырысы

 

қазан

Сабақтар мен таңдау курстарына ғылыми жұмыс элементтерін енгізу

Оқу қызметінде жобалық ойлауды дамыту деңгейін диагностикалау

Сабақтар мен таңдау курстарын жобалау қызметі

Тақырыптық

Сабақтарға қатысу , талдау, өзін-өзі талдау

Қазан

Гиниятова А.М.

ӘКотырысы

Жұмыс жоспарына мектептің зерттеушілік мәдениетін дамытуға бағытталған іс-шараларды енгізу

сәуір

Мектептің зерттеу әлеуетін арттыру

Шығармашы

лық топтардың жұмысының тиімділігін зерделеу

Зерттеу қызметін қолдау бойынша шығармашылық топтың жұмысы

Тақырыптық

Шығармашылық топтардың әдістемелік өнімдерінің

Мониторингі (басқа педагогтер қолдану мүмкіндігі,пайдасы мен тиімділігі )

Желтоқсан

Гиниятова А.М.

ӘКотырысы

Жұмыс жоспарына мектептің зерттеушілік мәдениетін дамытуға бағытталған іс-шараларды енгізу

мамыр

Зерттеу әлеуетін арттыруға бағытталған ғылыми-әдістемелік жоспардың бағыты

Зерттеу әлеуетін арттыруға бағытталған іс-шаралар жоспарына баға беру

Ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары

Тақырыптық

Талдау, жоспарға түзетулер енгізу

Маусым

Гиниятова А.М.

ӘКотырысы

Жұмыс жоспарына мектептің зерттеушілік мәдениетін дамытуға бағытталған іс-шараларды енгізу

тамыз

ОҒҚ жұмысының жүйелілігі мен тиімділігі

Жоспардың, ОҒҚжұмысы шеңберіндегі іс-шаралардың күшті және әлсіз жақтарын анықтау, жұмыс тиімділігін арттыру тәсілдерін айқындау

ОҒҚ қызметі (оқушылардың ғылыми қоғамдас

тығы )

Тақырыптық

ҒББ отырыстарына,

дебаттарға, семинарлар мен коучтарға қатысу, материалдар мен жоспарларды тексеру

Қыркүйек-қазан

Гиниятова А.М.

ДЖК

SWOT-талдау

қараша-желтоқсан

Ғылыми конкурстарға қатысудың нәтижелілігі

Әр түрлі деңгейдегі байқауларға қатысу сапасын бағалау

Жоба конкурстарына қатысу сапасы

Фронталды

Жобалар нәтижелілігінің мониторингі (әдістемелік бірлестіктер мен пәндер бойынша, ғылыми жетекшілер бойынша, конкурс деңгейі бойынша)

Қазан-сәуір

Гиниятова А.М.

ПК (қаңтар, мамыр)

Жоғары нәтиже көрсеткен оқушылар үшін марапаттау жүйесін енгізу

жыл бойы

V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқару шылық шешім

Екінші бақылау

Мұғалімнің әдістемелік деңгейі

ОМЖ және ҚМЖ әзірлеу және іске асыру сапасын анықтау

Оқу-тәрбие жұмысы

Тақырыптық

Құжаттаманы зерделеу:ОМЖ және ҚМЖ

Қыркүйектің 1 аптасы

Мектеп әкімшілігі

ДЖК

   

Мұғалімнің әртүрлі формаларды, әдістерді және заманауи технологияларды қолдануы деңгейін анықтау (топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс)

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

Директордың орынбасарлары

ДЖК

Шеберлік сыныбын өткізу, Lesson Study ұйымдастыру

 

Тұлғаға бағытталған тәсілді қолдану сапасын анықтау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

Директордың орынбасарлары

ДЖК

Әдістемелік бірлестік отырысында тәжірибе алмасу

 

Оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейіне сәйкес сараланған тапсырмаларды пайдалану тиімділігін бағалау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

Директордың орынбасарлары

ДЖК

 

Білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану деңгейін анықтау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

Директордың орынбасарлары

ДЖК

 

Оқу мақсаттарының сабақ мазмұнына сәйкестігін бағалау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

Директордың орынбасарлары

ДЖК

Критериалды бағалау бойынша ережелерді зерделеуді ұйымдастыру

 

Бағалау критерийлерін пайдалану мен тапсырмаларға дескрипторларды дұрыс құрастыру деігейін анықтау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

Директордың орынбасарлары

ДЖК

критериалды бағалау жөніндегі нұсқаулықты игеру

 

Білім алушылардың жеке жетістіктерінің мониторингін, жүйелі зерттеулерді ұйымдастыру тиімділігін бағалау

Тақырыптық

Білімді тексеру: қорытынды бақылау жұмыстары

Талдау: ТБЖ нәтижелері

Тоқсанда 1 рет

Директордың орынбасарлары

ДЖК

мұғалімдерді біліктілігін арттыру курстарына жіберу

 

Ұжымдық педагогикалық жобаларға қатысу жиілігін анықтау

Тақырыптық

Бақылау, сауалнама

Жыл бойы

Директордың орынбасарлары

ДЖК

   
 

Мұғалімдердің белсенді / пассивті ұстанымы

Білім сапасын арттыру және оқушыларды ынталандыру бойынша мұғалімнің жұмыс сапасына баға беру

Мұғалімнің шеберлігі мен әдістемелік дайындығының жай-күйі

Тақырыптық

Білімді тексеру: әкімшілік бақылау жұмыстары,

талдау

Жыл бойы

Гиниятова А.М. Имангалиева А.С. психолог

ПК

Lesson Study ұйымдастыру, біліктілікті арттыру курстарына жіберу

 

Мұғалімнің оқуды жүйелеу, балалардың жеке ерекшеліктерін (темперамент, мінез, қабілет, бейімділік және т.б.), өзінің жеке ерекшеліктерін біле білу қабілетін анықтау.

Тақырыптық

Бақылау, сауалнама,

талдау

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі психолог

ПК

Мұғалімдердің өзара сабақтарға қатысуы.

 

Мұғалімнің оқушының жеке басын, оның даму мүмкіндіктерін, өз қызметін жобалау қабілетін анықтау

Тақырыптық

Бақылау,

құжаттаманы тексеру,

талдау

Жыл бойы

Гиниятова А.М.

ПК

Педагогтың кәсіби даму жоспарын құру

 

Мұғалімнің оқу-тәрбие процесінде оқушылардың жас және жеке қабілеттерін ескеру қабілетін анықтау

Тақырыптық

Бақылау, сауалнама,

талдау

Жыл бойы

Имангалиева А.С.

Гиниятова А.М.

ПК

Ашық сабақтар өткізу

 

Мұғалімнің балалармен, басқа мұғалімдермен, оқушылардың ата-аналарымен байланыс орнату және қолдау, олармен дұрыс қарым-қатынас орнату, қажетті уақытта тиісті ықпал ету шараларын таңдау мүмкіндіктерін бағалау

Тақырыптық

Бақылау, сауалнама,

талдау

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

ПК

Озық педагогикалық тәжірибені тарату

 

Мұғалімнің балаларды ұйымдастыру, әртүрлі іс-шараларға қосу, өзін-өзі тәрбиелеуге ынталандыру қабілетіне баға беру.

Тақырыптық

Бақылау, сауалнама,

талдау

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

ПК

Озық педагогикалық тәжірибені тарату

 
 

"Жас мұғалім-тәлімгер" жүйесіндегі жұмыс

Жас педагогтардың кәсіби қиындықтарын анықтау

Жас мамандармен жұмыс

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Жыл бойы

Имангалиева А.С.

Гиниятова А.М

ӘК

Топ үшін жас мұғалім мектебінің жұмысын ұйымдастыру, коучингтер, интенсивтер өткізу, Lesson Study ұйымдастыру, тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатысу

 

Пән бойынша сабақтарды жоспарлау және ұйымдастыру сапасын анықтау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Ай сайын

Имангалиева А.С.

ПК

Жас мұғалімдер апталығын

 

Жас педагог қызметінің қойылған мақсаттары мен міндеттерінің айқындылығы, нақтылығы, өлшемділігін бағалау.

Тақырыптық

Бақылау

Құжаттаманы тексеру

Сұхбат

Жыл бойы

Гиниятова А.М.

ПК

Жас педагогтың қызметін бағалау критерийлерін әзірлеу

 

Жас педагогтың кәсіби қызмет бағыттарының әртүрлілігін талдау.

Тақырыптық

Бақылау

Құжаттаманы тексеру

Сұхбат

Жыл бойы

Гиниятова А.М

ПК

Жас педагогтың қызметін бағалау критерийлерін әзірлеу

 

Жас педагог тәжірибесінде тәлімгерлік жүйесінің элементтерін іске асыру барысын бағалау.

Тақырыптық

Бақылау

Құжаттаманы тексеру

Сұхбат

Жыл бойы

Гиниятова А.М

ПК

Тәлімгерлердің қызметін зерттеу

 
 

Шығармашылық /

зерттеу топтарының жұмысы

Оқушылардың дарындылығын анықтау және дамыту бойынша шығармашылық/ зерттеу топтарының жұмысын бағалау

Эксперименттік және ғылыми-зерттеу жұмысы

Тақырыптық

Сауалнама

Бақылау

Сұхбат

Жартыжылдықта 1 рет

Гиниятова А.М.

Имангалиева А.С.

ПК

Оқушылардың дарындылығын анықтау мәселелері бойынша әдебиеттерді зерделеу

 

Педагогтардың тәжірибесін жақсарту мақсатында Lesson study ұйымдастыру және өткізу тиімділігін анықтау.

Тақырыптық

Сауалнама

Бақылау

Сұхбат

Тоқсанда 1 рет

Гиниятова А.М.

ПК

Ашық сабақтар өткізу, мұғалімдердің сабақтарына қатысу, мектеп, аудандық ҒЗК, олимпиадаларға, конкурстарға қатысу

 

Педагогтердің инновациялық тәжірибесін енгізу және тарату бойынша шығармашылық / зерттеу топтарының жұмыс тиімділігін бағалау.

Тақырыптық

Құжаттаманы зерттеу

Бақылау

Сауалнама

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

Гиниятова А.М.

ПК

Мектеп, облыс деңгейінде педагогтердің тәжірибесін жинақтау

 
 

Мұғалімнің кәсіби дамуы және өзін-өзі жетілдіруі

Оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен формаларының үйлесімінділігін сақтау мен қолдану деңгейін анықтау.

Мұғалімнің іс - әрекеттегі тәжірибесін зерттеу

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

Гиниятова А.М.

Имангалиева А.С

ДЖК

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 

Психологиялық-педагогикалық білімді және психология мен педагогиканың қазіргі жай-күйі туралы білімдері мен біліктлігіне баға беру.

Тақырыптық

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

Гиниятова А.М.

Имангалиева А.С

ДЖК

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 

Өзінің кәсіби дамуының перспективаларын білу мен жеке стилінің ерекшеліктерін анықтай алу қабілеттерін бағалау..

Тақырыптық

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

Гиниятова А.М.

Имангалиева А.С

ДЖК

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 

Мұғалімнің өзін-өзі дамытуға дайындық деңгейін анықтау.

Тақырыптық

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

Гиниятова А.М.

Имангалиева А.С

ДЖК

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 

Оқытудың белсенді формалары мен әдістерін қолданудың тиімділігін анықтау.

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

Гиниятова А.М.

Имангалиева А.С

ДЖК

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 

Тұлғаның шығармашылық әлеуетінің деңгейін бағалау тәжірибелерін анықтау.

Тақырыптық

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

Гиниятова А.М.

Имангалиева А.С

ДЖК

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 

Коммуникативтік құзыреттілік деңгейін бағалау.

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

Гиниятова А.М.

Имангалиева А.С

ДЖК

жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 
                                 

VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзім

дері

Жауап

тылар

Қарау орны

Басқарушылық шешім

Екінші бақылау

1

Тәрбие жұмысында нормативтік құжаттардың басшылыққа алынуы

Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау

Тәрбие жұмысының жоспары

Фронталды

Құжаттамаларды зерделеу

Тамыз, қаңтар

Директор

ДЖК

 

Қаңтар

2

Тәрбие жұмысын ұйымдастыру

Тәрбие жұмысының басымдықтарын және сапасын анықтау

Сынып жетекшілерінің жұмысы

Фронталды

Жоспардың орындалуын бақылау, талдау

Тамыз, қаңтар

Ихсанова Б.Ж.

СЖО

 

Қаңтар

3

Сынып жетекшілердің тәрбие жұмысының жоспарын бекіту және тексеру

Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау

Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары

Тақырыптық

құжаттамаларды зерделеу

Тамыз, қаңтар

Ихсанова Б.Ж

ДЖК

 

Қаңтар

4

Мектептің отбасымен өзара әрекеттесуі

Отбасы мен мектеп арасындағы байланысты қадағалау

Ата-аналармен жұмыс

Тақырыптық

сауалнамалар, сұқбаттасу

Ай сайын

Ихсанова Б.Ж

Штаб отырысы

 

Кезекті

5

Ата-аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыру

Мектеп-оқушы-ата-ана триадасының жұмыс сапасын бағалау

Ата-аналармен жұмыс

Тақырыптық

тәрбие сағаттарының жоспарлары,, жиналыстархаттамалары, ресуртар

Тоқсан сайын

Ихсанова Б.Ж

ӘКО

 

Қыркүйек, қараша, қаңтар, сәуір

6

Тәрбие сағаттарының тиімділігі

Сынып сағатының мазмұнына және тәрбиелеу мен оқытудың жаңа тәсілдерін енгізуге қойылатын талаптарды қамтамасыз ету

7-9-сыныптар

10-11-сыныптар

Фронталды

Сынып сағаттарын бақылау, талдау, сұқбаттасу

Қыркүйек

Қараша

Қаңтар

Наурыз

Мамыр

Ихсанова Б.Ж

ӘКО

 

Қараша

Қаңтар

Наурыз

Мамыр

7

Білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру

Сабақтан тыс уақытта және үйірмелерде қосымша сабақтарға қатысатын балаларды ынталандырудағы ата-аналардың рөлін анықтау

7-11-сыныптар

Фронталды

Құжаттамаларды зерделеу, сұқбаттасу, сауалнамалар

Жарты жыл сайын

Педагог-ұйымдастырушы Ихсанова Б.Ж

ДЖК

 

Қаңтар

8

Спорт секциялары мен үйірме жұмыстарының жүргізілу деңгейі

Үйірме бағдарламасының сабақ мазмұнына сәйкестігін анықтау, оқушыларды үйірмелер мен спорт секцияларының жұмысына тарту процесіндегі қиындықтарды диагностикалау

7-11-сыныптар

Фронталды

Сауалнама, сұқбаттар алу, диагностика жасау

Тоқсан сайын

Ихсанова Б.Ж

Имангалиева А.С.

ДЖК

 

Тоқсан сайын

9

Білім алушыларды білім беру ұйымдарындағы тәрбие үдерісін басқаруға тарту

Оқушыларды тәрбие процесіне тартудың, олардың іс-шараларға белсенді қатысуын қолдаудың пәрменді тәсілдерін зерделеу

Оқушылар қауымдастығы

Тақырып

тық

сауалнама, жоспарларды зерделеу, сұқбаттасу

Тоқсан сайын

Ихсанова Б.Ж

Педагог-ұйымдастырушы Ихсанова Б.Ж

СЖО

   

10

«Жас ұлан», «Жас қыран», өзін-өзі басқару ұйымдары жұмысы

«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдары, өзін-өзі басқару органдары жұмысының тиімділігін айқындау

Өзін-өзі басқару ұйымы

Тақырып

тық

құжаттамаларды зерделеу, ашық сұрақтар бойынша сұқбат жүргізу

Тоқсан сайын

Ихсанова Б.Ж

Педагог-ұйымдастырушы

ӨӨБҰО

   

11

Сабақтан тыс тәрбиелік жобаларды ұйымдастыру және оны іске асыру

«Оқуға құштар мектеп», дебаттық қозғалыс, «Балалар және театр» акциясын өткізу сапасын анықтау

Тәлімгердің жұмыстары, тәрбие орынбасары

Тақырып

тық

жобалардың жоспарларын зерделеу, іс-шараларды талдау

Тоқсан сайын

Ихсанова Б.Ж

ҒӘК

   

12

«Мектепке жол» қайырымдылық акциясы

Әлеуметтік қорғаусыз қалған отбасы балаларына материалдық көмек көрсетудің сапасын анықтау

Әлеуметтік педагог

Тақырып

тық

Құжаттарды зерделеу, сауалнама

Жыл бойы

Ихсанова Б.Ж

Әлеуметтік педагог

ДЖК

 

Жыл бойы

13

Әлеуметтік қорғалмаған отбасы топтарына жататын білім алушылардың санатын анықтау және құжаттарын жинақтау

Жазғы лагерьге тегін ыстық тамақпен, жолдамалармен, өзге де материалдық көмекпен қамтамасыз ету

Әлеуметтік қорғалмаған отбасылар

Тақырып

тық

Құжаттамаларды зерделеу, жабық сұрақтар арқылы сұқбат жүргізу

Тоқсан сайын

Ихсанова Б.Ж

Әлеуметтік педагог

ДЖК

 

Тоқсан сайын

14

Тегін тамақтануды ұйымдастыру сапасы

Әлеуметтік осал отбасылардағы оқушылардың ыстық тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау

Әлеуметтік әлсіз отбасылар, оқу ісі жөніндегі орынбасар

Тақырып

тық

асханада бақылау жүргізу, ашық сұрақтармен сұқбаттасу

Күнделікті

Ихсанова Б.Ж

Әлеуметтік педагог

ДЖК

   

16

Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдау қызметтін ұйымдастыру және әлеуметтік педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарының орындалуы

Буллинг/кибербуллинг жағдайларын уақтылы анықтау;

зорлық-зомбылықты, өзін-өзі бұзатын мінез-құлықты болдырмау

Психологтар

Фронталды

Құжаттамаларды зерделеу, сауалнамалар алу, сұқбаттасу

Тоқсан сайын

Тәрбие бөлімі, психологиялық қызмет

ПК

 

Тоқсан сайын

19

9-10 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарлау жұмыстарының жай-күйі

Кәсіптік бағдар бойынша жұмыс тиімділігін диагностикалау

Бірлескен жұмыс жоспары

Фронталды

Жоспарларды талдау

Қыркүйек/ қазан

Кәсіби бғдар беруші

ДЖК

 

Қаңтар

20

Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі жұмыстың жай-күйі

Қалалық ІІБ, Наркопост ұйымдарымен бірлескен жұмыстың болуын және іске асырылуын бақылау

Бірлескен жұмыс жоспары

Фронталды

Жоспарларды талдау

тамыз желтоқсан сәуір

Ихсанова Б.Ж

ӘК

 

Желтоқсан

сәуір

22

Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы туралы

Құқық бұзушылыққа, қауіпсіздікке кеңес беру, қолдау және алдын алу жөніндегі кеңестер жұмысының оң нәтижелерін зерделеу

Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы

Фронталды

Кұжаттамаларды зерделеу, жиналыстар хаттамалары

Кезекті

Ихсанова Б.Ж

СЖО

 

Ақпан

23

Медицина қызметкерінің жеке гигиена дағдыларын қалыптастыру бойынша профилактикалық жұмысының нәтижелері

Білім алушылардың бірыңғай гигиеналық талаптарды сақтауын қамтамасыз ету

7-11-сынып оқушылары

Тақырып

тық

құжаттаманы зерделеу, сауалнама жүргізу, бақылау

Ай сайын

Ихсанова Б.Ж

Мед бөлім

Кеңес

 

Ақпан

24

Әскери-патриоттық тәрбиені ұйымдастыру деңгейі

Әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру деңгейін, іс-шаралар сапасын айқындау

Жұмыс жоспары, іс-шаралар жоспары

Тақырып

тық

құжаттамаларды зерделеу, сауалнама алу

Тоқсан сайын

Ихсанова Б.Ж

АӘжТД пәні мұғалімі

Кеңес

 

Тоқсан сайын

ПК-Педагогикалық кеңес

ӘК –әдістемелік кеңес

ДЖК-Директор жанындағы кеңес

СЖО-Сынып жетекшілер отырысы

ӨӨБҰО- Өзін-өзі басқару ұйымының отырысы

ОҒҚ-оқушылардың ғылыми қоғамдастығы

Бүгін 13

Кеше 22

Осы аптада 96

Осы айда 96

Барлығы 7499

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Ақпараттық технологиялар мектеп-лицей интернаты

Қазақстан Республикасы, 090000

Орал қ., Сүндетқали Есқалиев к., 107

Телефон/факс: +7(112) 514243, +7(7112) 514243

Лицейдің сенім телефоны 8 (7112) 51 09 59

Ұлттық сенім телефоны 111

БҚО білім басқармасының сенім телефоны 8(7112) 26 04 63

it-lyceum.edu.kz

Посмотреть на карте Уральска